vrijdag, maart 20, 2009

pannenbier

Vandaag hebben we eindelijk het hoogst punt gevierd. Wel wat laat, maar daarom niet minder leuk. Het bier had ik vervangen voor een fles prosecco. Helaas was ik de kurkentrekker vergeten. Gelukkig is er op de bouw altijd wel een schroef en een klauwhamer, en zo kon ik mijn handigheid met gereedschap ook eens tonen. Bouwvakkers blijken niet (meer) te drinken, maar taart lustten ze wel en zo werd het toch nog gezellig. Naderhand ben ik met Co nog even door het huis geweest. De grootste verrassing was boven. Waren ze warempel al begonnen te stuccen.

Atelier en werkkamer, wit en strak.





Nu het dak van de buren er ligt, ziet ons dak(terras) er opeens ook heel anders uit.



De bovenkant van de "erker" van het atelier.


Al met al stond het huis er schitterend bij.

Geen opmerkingen: